Chcem reklamovať tovar. Ako postupovať?                           

Reklamácia pri preprave

Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na obchod@zijemsportom.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín. 

 

Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla chyba, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte formulár a vyplnený nám ho pošlite na našu adresu. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie – originál faktúra, doklad o zaplatení, záručný list, formulár. Tovar zasielajte čistý!

 

Stiahnite si a vytlačte FORMULÁR

 

Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku!

                                                    

Naša adresa je:

 

Ekonoom.sk s.r.o.

Reklamácia tovaru

Kamenárska 184

966 01 Hliník nad Hronom

 

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

 

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený v našej internetovej predajni.

 

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu. Reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.

 

Formulár odošlite čo najskôr a pribaľte priamo k výrobku pre jeho odosielaní. Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu adresu. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru alebo výmenou tovaru.

 

ŽijemŠportom.sk